Soekie
Legacy Member
Ik heb in juni en juli uitzendwerk gedaan via een interimkantoor, telkens met weekcontracten (maa-vrij).
Nu is mijn vraag:
- heb ik recht op betaling van de 21e juli (viel op een zaterdag dus in principe buiten het weekcontract)
- heb ik recht op betaling van de 15e augustus (bestaat een wet over dat je als je + 1 maand werkt nog uitbetaald wordt als je nog geen ander werk hebt)
Kan ik dit claimen bij interimbureau?
Mede-interimmers hebben me reeds laten weten dat de 21e juli onbetaald is. Over de 15e nog niks geweten. Ik heb mijn loonbrief nog niet van de 21e.
Nu is mijn vraag:
- heb ik recht op betaling van de 21e juli (viel op een zaterdag dus in principe buiten het weekcontract)
- heb ik recht op betaling van de 15e augustus (bestaat een wet over dat je als je + 1 maand werkt nog uitbetaald wordt als je nog geen ander werk hebt)
Kan ik dit claimen bij interimbureau?
Mede-interimmers hebben me reeds laten weten dat de 21e juli onbetaald is. Over de 15e nog niks geweten. Ik heb mijn loonbrief nog niet van de 21e.
