Pieterjan94
Legacy Member
Hallo
ik heb wat gezocht, maar heb rond dit onderwerp nog geen thread gevonden op het forum (of ik moet écht slecht gezocht hebben).
In ieder geval, mijn grootmoeder is gisteren overleden en eind volgende week is haar begrafenis gepland, in de namiddag. Nu wil het zijn dat ik maandag begin met mijn vakantiewerk, dus ik moet een "verlof"dag gaan aanvragen voor vrijdag.
Ik ben verplicht aan mijn interimkantoor te laten weten wanneer ik niet kan gaan werken, maar ik vrees dat ik dan niet betaald word, dus wil ik het eerst regelen met mijn werkgever.
Nu vraag ik mij af, of deze vrije dag betaald is of niet? Want wettelijke feestdagen worden wel betaald.
Groetjes
Pieter-Jan
ik heb wat gezocht, maar heb rond dit onderwerp nog geen thread gevonden op het forum (of ik moet écht slecht gezocht hebben).
In ieder geval, mijn grootmoeder is gisteren overleden en eind volgende week is haar begrafenis gepland, in de namiddag. Nu wil het zijn dat ik maandag begin met mijn vakantiewerk, dus ik moet een "verlof"dag gaan aanvragen voor vrijdag.
Ik ben verplicht aan mijn interimkantoor te laten weten wanneer ik niet kan gaan werken, maar ik vrees dat ik dan niet betaald word, dus wil ik het eerst regelen met mijn werkgever.
Nu vraag ik mij af, of deze vrije dag betaald is of niet? Want wettelijke feestdagen worden wel betaald.
Groetjes
Pieter-Jan
