SpiritBE
Legacy Member
Beste 9live'ers,
Ik heb een aantal vragen omtrent het berekenen van het aantal studiepunten die me nog resten.
Mijn situatie:
- Professionele Bachelor Toegepaste Informatica *Afgestudeerd*
- Schakelprogramma Master Toegepaste economische wetenschappen *Lopende*
Als ik het goed begrijp begin ik met 140 studiepunten en krijg 60 punten bonus bij behalen van mijn eerste 60 studiepunten ( slagen van al die vakken ).
Dus bij mij geeft dat dit voor mijn professionele bachlor=>
1e jaar: 140 -60 +60 (+60 bonus) = 200
2e jaar: 200 -60 +60 = 200
3e jaar: 200 -60 +60 = 200
Nu als ik aan mijn schakelprogramma TEW begin, begin ik dat met 200 studiepunten of verlies ik mijn volledige 140 en start ik met 60 punten?
dus OF situatie A of B =>
A. beginnen met 200
1e jaar 200 - 60 + 30 ( slaag op 5 van 10 vakken ) = 170
2e jaar 170 - 60 + 6 ( zit nu in 2e jaar eerste semester en slaagde 1 vak) = 116
B. beginnen met 60
1e jaar 60 - 60 + 30 = 30
... ( Lijkt mij niet mogelijk aangezien ik mij zonder enige vragen kon inschrijven voor een volledig jaar )
Ik vraag dit toch maar even omdat ik op het internet las dat bij het behalen van een MASTER je die 140 punten afrekent en dus verliest. Bij mij is dit geen master maar professionele bachelor, vandaar mijn vraag.
Wil namelijk niet in een situatie terechtkomen waarbij ik genoodzaakt ben mijn master TEW stop te zetten.
Laat me weten wat jullie ervan denken en hoe ik er momenteel voor sta.
Mvg,
Marre
Ik heb een aantal vragen omtrent het berekenen van het aantal studiepunten die me nog resten.
Mijn situatie:
- Professionele Bachelor Toegepaste Informatica *Afgestudeerd*
- Schakelprogramma Master Toegepaste economische wetenschappen *Lopende*
Als ik het goed begrijp begin ik met 140 studiepunten en krijg 60 punten bonus bij behalen van mijn eerste 60 studiepunten ( slagen van al die vakken ).
Dus bij mij geeft dat dit voor mijn professionele bachlor=>
1e jaar: 140 -60 +60 (+60 bonus) = 200
2e jaar: 200 -60 +60 = 200
3e jaar: 200 -60 +60 = 200
Nu als ik aan mijn schakelprogramma TEW begin, begin ik dat met 200 studiepunten of verlies ik mijn volledige 140 en start ik met 60 punten?
dus OF situatie A of B =>
A. beginnen met 200
1e jaar 200 - 60 + 30 ( slaag op 5 van 10 vakken ) = 170
2e jaar 170 - 60 + 6 ( zit nu in 2e jaar eerste semester en slaagde 1 vak) = 116
B. beginnen met 60
1e jaar 60 - 60 + 30 = 30
... ( Lijkt mij niet mogelijk aangezien ik mij zonder enige vragen kon inschrijven voor een volledig jaar )
Ik vraag dit toch maar even omdat ik op het internet las dat bij het behalen van een MASTER je die 140 punten afrekent en dus verliest. Bij mij is dit geen master maar professionele bachelor, vandaar mijn vraag.
Wil namelijk niet in een situatie terechtkomen waarbij ik genoodzaakt ben mijn master TEW stop te zetten.
Laat me weten wat jullie ervan denken en hoe ik er momenteel voor sta.
Mvg,
Marre
