Qak
Legacy Member
Ik heb in september 2011 mijn master gehaald. Hier na heb ik 1 maand gewerkt aan 1700euro bruto. Hier van is ongeveer 350 euro afgegaan omdat ik geen student meer ben. Wat betekent die belastingsvrije som van 6430euro nu net?
Kan het zijn dat ik nog iets terugkrijg van de fiscus?
Kan het zijn dat ik nog iets terugkrijg van de fiscus?
.
.