ventrux
Legacy Member
hoy allen
men eerste post hiero ^^
ik heb een vraag in verband met verkoop van apps. ik ben een student hogeschool. zonder inkomsten, behalve de 50 dagen regel voor studenten om te mogen werken.
ik ben student Ti en ik zou graag eens willen weten hoe het zit met de belastingen als ik apps verkoop. moet ik iets speciaals aangeven? extra betalen? ...
ben zeer benieuwd, al wat ik vond op het internet was voor zelfstandigen, niet voor studenten
grz
ventrux
men eerste post hiero ^^
ik heb een vraag in verband met verkoop van apps. ik ben een student hogeschool. zonder inkomsten, behalve de 50 dagen regel voor studenten om te mogen werken.
ik ben student Ti en ik zou graag eens willen weten hoe het zit met de belastingen als ik apps verkoop. moet ik iets speciaals aangeven? extra betalen? ...
ben zeer benieuwd, al wat ik vond op het internet was voor zelfstandigen, niet voor studenten
grz
ventrux