awaces
Legacy Member
Ik ben maandag begonnen als Polyvalente Arbeider (Elektricien).
Nu zie ik bij mijn contract een brief van de verklaring ivm de bedrijfsvoorheffing.
Ik heb de keuze tussen :
Wettelijke schalen
Vrij 18%
Vrij 20 %
Vrij 30%
Schoolverlater
Grensarbeider Frankrijk
Nederlandse BV
Buitenlandse kunstenaar 18%
Nu is de vraag.
Wat is voor mij het voordeligst ?
Ik ben een schoolverlater maar het vakje van 'Vrij 18% ' staat aangevinkt....
Nu zie ik bij mijn contract een brief van de verklaring ivm de bedrijfsvoorheffing.
Ik heb de keuze tussen :
Wettelijke schalen
Vrij 18%
Vrij 20 %
Vrij 30%
Schoolverlater
Grensarbeider Frankrijk
Nederlandse BV
Buitenlandse kunstenaar 18%
Nu is de vraag.
Wat is voor mij het voordeligst ?
Ik ben een schoolverlater maar het vakje van 'Vrij 18% ' staat aangevinkt....

.