assche
Legacy Member
Ik heb dit jaar met matig succes (6 herex) mijn 1ste jaar bedrijfsmanagement in artevelde doorstaan maar uiteindelijk viel dit qua moeilijkheidsgraad wel mee. Mijn slechte resultaten komen vooral door te weinig leren / uitstellen / te veel feesten / ... (de gekende fenomenen dus) Wel ben ik van plan om in augustus eens het volle pond te geven om zo weinig mogelijk vakken mee te pakken..
Over mijn studiekeuze voor volgend jaar ben ik niet zeker.. Wat het zeker niet zal worden is Rechtspraak, Financie- en Verzekeringswezen en Accountancy—Fiscaliteit doordat het mij maar matig kan boeien.
Dus Marketing, KMO-Management, Internationaal Ondernemen en Logistiek behoren nog tot de mogelijkheden. Ik doe héél graag talen en ook de buitenlandse stage spreekt mij wel aan, maar ik ben er nog helemaal niet uit.
Is er iemand die ervaringen heeft met deze richtingen en iets kan zeggen ivm de werkzekerheid ervan later?
Over mijn studiekeuze voor volgend jaar ben ik niet zeker.. Wat het zeker niet zal worden is Rechtspraak, Financie- en Verzekeringswezen en Accountancy—Fiscaliteit doordat het mij maar matig kan boeien.
Dus Marketing, KMO-Management, Internationaal Ondernemen en Logistiek behoren nog tot de mogelijkheden. Ik doe héél graag talen en ook de buitenlandse stage spreekt mij wel aan, maar ik ben er nog helemaal niet uit.
Is er iemand die ervaringen heeft met deze richtingen en iets kan zeggen ivm de werkzekerheid ervan later?