Veperas
Legacy Member
Hallo,
Ik studeer in juni af met een bachelor secundair onderwijs. Nu zou ik heel graag mijn bedrijfsbeheer willen halen voor in de toekomst eventueel zelf iets op te starten.
Ik heb mij dan ook vorige week ingeschreven voor een examen af te leggen bij het FOD. Moet nu juist lukken dat ik dit op de voka website tegenkwam:
Hoe bewijst u de kennis bedrijfsbeheer?
U kunt uw basiskennis bedrijfsbeheer bewijzen aan de hand van diploma’s of op basis van ervaring.
Volgende diploma’s worden aanvaard als bewijs:
(akten afgeleverd na 30/09/2000)
■ Diploma hoger onderwijs
■ Getuigschrift basiskennis bedrijfsbeheer
■ Gelijkwaardig verklaard buitenlands diploma, getuigschrift of precedent
■ Bestaand vestigingsgetuigschrift
■ Getuigschrift basiskennis bedrijfsbeheer uitgereikt door de centrale examencommissie
Wil dit nu zeggen dat ik met mijn bachelor ook al voldoende bewijs heb en dus geen examen meer moet afleggen? Of weet daar iemand meer van?
Bedankt!
Ik studeer in juni af met een bachelor secundair onderwijs. Nu zou ik heel graag mijn bedrijfsbeheer willen halen voor in de toekomst eventueel zelf iets op te starten.
Ik heb mij dan ook vorige week ingeschreven voor een examen af te leggen bij het FOD. Moet nu juist lukken dat ik dit op de voka website tegenkwam:
Hoe bewijst u de kennis bedrijfsbeheer?
U kunt uw basiskennis bedrijfsbeheer bewijzen aan de hand van diploma’s of op basis van ervaring.
Volgende diploma’s worden aanvaard als bewijs:
(akten afgeleverd na 30/09/2000)
■ Diploma hoger onderwijs
■ Getuigschrift basiskennis bedrijfsbeheer
■ Gelijkwaardig verklaard buitenlands diploma, getuigschrift of precedent
■ Bestaand vestigingsgetuigschrift
■ Getuigschrift basiskennis bedrijfsbeheer uitgereikt door de centrale examencommissie
Wil dit nu zeggen dat ik met mijn bachelor ook al voldoende bewijs heb en dus geen examen meer moet afleggen? Of weet daar iemand meer van?
Bedankt!