joshetei
Legacy Member
Ik weet momenteel nog niet wat te doen, gelukkig heb ik nog een paar maand tijd om erover na te denken 
Ik studeer in juni af als ing. BK en hoogstwaarschijnlijk wil ik gaan baggeren in't buitenland. Ik doe m'n thesis bij 1 van de 2 'grote' in België dus dat zou wel moeten lukken.
Nu ben ik wel nog aan't twijfelen om verder te schakelen naar burgerlijk BK met de major water en transport. Ik zou dit vooral doen uit interesse, en het studentenleven met 2 jaar verlengen is ook nooit slecht natuurlijk
Ik denk dat het later ook meer mogelijkheden openhoudt moest ik toch niet gaan baggeren (of na een aantal jaar terug in Belgie weken zoals velen doen)
Het grote nadeel is natuurlijk 2 jaar later beginnen verdienen, dus vroeg ik mij af wat jullie zouden doen in zo'n situatie. De grote vraag is ook wat de toegevoegde waarde van burgerlijk tov ind is (vooral dan in een baggerbedrijf).
Ik weet dat er al wat threads zijn over ing vs ir en deme/JDN, ik heb deze gelezen, maar de situatie verandert natuurlijk ook voortdurend, zo heb ik gehoord dat de laatste tijd ing dichter bij ir staat op de arbeidsmarkt dan vroeger.
Alvast bedankt!

Ik studeer in juni af als ing. BK en hoogstwaarschijnlijk wil ik gaan baggeren in't buitenland. Ik doe m'n thesis bij 1 van de 2 'grote' in België dus dat zou wel moeten lukken.
Nu ben ik wel nog aan't twijfelen om verder te schakelen naar burgerlijk BK met de major water en transport. Ik zou dit vooral doen uit interesse, en het studentenleven met 2 jaar verlengen is ook nooit slecht natuurlijk

Ik denk dat het later ook meer mogelijkheden openhoudt moest ik toch niet gaan baggeren (of na een aantal jaar terug in Belgie weken zoals velen doen)
Het grote nadeel is natuurlijk 2 jaar later beginnen verdienen, dus vroeg ik mij af wat jullie zouden doen in zo'n situatie. De grote vraag is ook wat de toegevoegde waarde van burgerlijk tov ind is (vooral dan in een baggerbedrijf).
Ik weet dat er al wat threads zijn over ing vs ir en deme/JDN, ik heb deze gelezen, maar de situatie verandert natuurlijk ook voortdurend, zo heb ik gehoord dat de laatste tijd ing dichter bij ir staat op de arbeidsmarkt dan vroeger.
Alvast bedankt!