Boterbloempje
Legacy Member
Hey, even een vraagje.
Ik werk al een tijdje in een vastgoedkantoor als bediende en zou nu graag een verdere opleiding volgen om mezelf te verdiepen en om eventueel een betere functie te krijgen.
Heeft iemand ervaring met deze opleiding? Ik heb lang getwijfeld om dit in avondschool in syntra te volgen, maar mijn voorkeur gaat toch naar een bachelor opleiding in afstandsonderwijs.
Om een BIV-nummer te krijgen, heb ik gelezen dat je 200uren stage moet volgen. Ik werk vast in een vastgoedkantoor, wordt dit dan ook gezien als stage?
Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee, of kan er me iemand tips geven...
Ik werk al een tijdje in een vastgoedkantoor als bediende en zou nu graag een verdere opleiding volgen om mezelf te verdiepen en om eventueel een betere functie te krijgen.
Heeft iemand ervaring met deze opleiding? Ik heb lang getwijfeld om dit in avondschool in syntra te volgen, maar mijn voorkeur gaat toch naar een bachelor opleiding in afstandsonderwijs.
Om een BIV-nummer te krijgen, heb ik gelezen dat je 200uren stage moet volgen. Ik werk vast in een vastgoedkantoor, wordt dit dan ook gezien als stage?
Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee, of kan er me iemand tips geven...