SkAaAr01
Legacy Member
Hoi allemaal!
Ik zit met het volgende. Ik zou graag beginnen als zelfstandige in bijberoep als PC hersteller/technieker w/e. Momenteel heb ik een diploma bachelor Toegepaste Informatica en ik heb me laten vertellen dat ik daarmee technisch gezien niet aan de hardware van pc's mag werken. Klopt dit?
Zoja, wat heb ik dan wel nodig?
Ik zit met het volgende. Ik zou graag beginnen als zelfstandige in bijberoep als PC hersteller/technieker w/e. Momenteel heb ik een diploma bachelor Toegepaste Informatica en ik heb me laten vertellen dat ik daarmee technisch gezien niet aan de hardware van pc's mag werken. Klopt dit?
Zoja, wat heb ik dan wel nodig?
!