Mizmat
Legacy Member
Hallo,
ik studeer momenteel Latijn-Wiskunde (6u) en zit in m'n zesde jaar..
Kheb altijd rond de 70% zonder echt te moeten leren..
Voor wiskunde haal ik zonder m'n boek open te doen 65%.. vind het nogal moeilijk om op dit niveau er echt voor te studeren
Nu, ik ben al heel mijn leven verzot op auto's en wil later sowieso in de autosector terechtkomen (engineering of eigen autogarage ofzo).
Is het mogelijk om industrieel ingenieur (bachelor) te studeren in Gent en daarna automotive engineering (master) in Hoboken te doen of sluiten die richtingen niet echt op elkaar aan?
Of zou ik beter burgerlijk doen? Of iets anders?..
Zijn er hier nog mensen die in het middelbaar nooit echt veel hebben geleerd met goede (maar niet schitterende) resultaten én die nu een ingenieursstudie volgen/gevolgd hebben? Ervaringen?
Ik wil later het liefst in de autosector terechtkomen omdat auto's me geweldig interesseren.. Van motoren, mechanica en elektriciteit weet ik wel nog niks af aangezien ik nu latijn-Wiskunde volg..
ik studeer momenteel Latijn-Wiskunde (6u) en zit in m'n zesde jaar..
Kheb altijd rond de 70% zonder echt te moeten leren..
Voor wiskunde haal ik zonder m'n boek open te doen 65%.. vind het nogal moeilijk om op dit niveau er echt voor te studeren

Nu, ik ben al heel mijn leven verzot op auto's en wil later sowieso in de autosector terechtkomen (engineering of eigen autogarage ofzo).
Is het mogelijk om industrieel ingenieur (bachelor) te studeren in Gent en daarna automotive engineering (master) in Hoboken te doen of sluiten die richtingen niet echt op elkaar aan?
Of zou ik beter burgerlijk doen? Of iets anders?..
Zijn er hier nog mensen die in het middelbaar nooit echt veel hebben geleerd met goede (maar niet schitterende) resultaten én die nu een ingenieursstudie volgen/gevolgd hebben? Ervaringen?
Ik wil later het liefst in de autosector terechtkomen omdat auto's me geweldig interesseren.. Van motoren, mechanica en elektriciteit weet ik wel nog niks af aangezien ik nu latijn-Wiskunde volg..

).