netn
Legacy Member
beste leden,
mijn situatie:
Ik ben afgestuurd eind 2008 als bachelor in communicatiemanagement. Nu al een drietal jaar aan het werk & samen met de vriendin huren wij al bijna even lang een huisje. Het gemis naar een master knaagt, maw: ik wil graag, alsnog, m'n master behalen
mijn vraag:
* bij welke universiteit(en) zou ik mn master communicatiewetenschappen kunnen behalen zonder dat ik mn fijne/voltijdse job zou moeten opgeven?
Indien dit mogelijk zou zijn: waar + hoe gaat dit in zn werk?
* zijn er hier mensen met gelijkaardig verhaal/situatie?
alvast bedankt voor jullie reacties
mijn situatie:
Ik ben afgestuurd eind 2008 als bachelor in communicatiemanagement. Nu al een drietal jaar aan het werk & samen met de vriendin huren wij al bijna even lang een huisje. Het gemis naar een master knaagt, maw: ik wil graag, alsnog, m'n master behalen
mijn vraag:
* bij welke universiteit(en) zou ik mn master communicatiewetenschappen kunnen behalen zonder dat ik mn fijne/voltijdse job zou moeten opgeven?
Indien dit mogelijk zou zijn: waar + hoe gaat dit in zn werk?
* zijn er hier mensen met gelijkaardig verhaal/situatie?
alvast bedankt voor jullie reacties


en bedankt voor je reactie.
(ben aangesteld als B1)