Gprb_
Legacy Member
Hallo ,
Na de zoveelste ruzie deze avond met mijn inwonenden (ouders) , ben ik het echt beu.
Ik wil alleen gaan wonen. Is er een mogelijkheid daarvoor ?
Kan ik eventueel een leefloon van het ocmw trekken of lukt dit niet als je op een studentenkot woont ?
Of kan ik inwonen bij een vriend die alleen woont ( maar wel inkomsten heeft ) ?
Iemand ? Iemand die mij verder kan helpen aub ...
Na de zoveelste ruzie deze avond met mijn inwonenden (ouders) , ben ik het echt beu.

Ik wil alleen gaan wonen. Is er een mogelijkheid daarvoor ?
Kan ik eventueel een leefloon van het ocmw trekken of lukt dit niet als je op een studentenkot woont ?
Of kan ik inwonen bij een vriend die alleen woont ( maar wel inkomsten heeft ) ?
Iemand ? Iemand die mij verder kan helpen aub ...