CarpeDiem
Legacy Member
Hallo,
Ik ben sinds dit jaar ingeschreven aan de VUB als werkstudent rechten. Nu heb ik al héél wat info bijeen, maar aangezien ik onze trajectbegeleidster al zowat overbevraagd heb de laatste tijd en zelf quasi de tijd niet heb om langs te gaan op de faculteit door mijn werk, vroeg ik me af of er hier mensen zijn die aan de VUB ook rechten studeren en me misschien kunnen verderhelpen met een paar algemene vraagjes?
Weet er iemand of je je cursussen op de VUBtiek moet kopen of bij het VRG? Ik hoor uiteenlopende dingen hieromtrent. Ook de plek waar je mogelijks tweedehandsboeken op de kop kunt tikken interesseert me.
Zijn er hier toevallig ook medewerkstudenten in mijn richting die op de hoogte zijn van het bestaan van een forum dat gericht is naar ons, waar we info en vragen/antwoorden met mekander kunnen delen?
Beschrijvingen van de respectievelijke Proffen en hun vakken zou ook tof zijn.
In ieder geval doe ik hier natuurlijk een wilde gok, hopende dat er hier ook toevallig mensen in mijn richting aan de VUB aanwezig zijn en bereid zijn wat info te sharen. Ik lees het wel indien het wel zo is.
Prettig weekend aan allen!
Ik ben sinds dit jaar ingeschreven aan de VUB als werkstudent rechten. Nu heb ik al héél wat info bijeen, maar aangezien ik onze trajectbegeleidster al zowat overbevraagd heb de laatste tijd en zelf quasi de tijd niet heb om langs te gaan op de faculteit door mijn werk, vroeg ik me af of er hier mensen zijn die aan de VUB ook rechten studeren en me misschien kunnen verderhelpen met een paar algemene vraagjes?
Weet er iemand of je je cursussen op de VUBtiek moet kopen of bij het VRG? Ik hoor uiteenlopende dingen hieromtrent. Ook de plek waar je mogelijks tweedehandsboeken op de kop kunt tikken interesseert me.
Zijn er hier toevallig ook medewerkstudenten in mijn richting die op de hoogte zijn van het bestaan van een forum dat gericht is naar ons, waar we info en vragen/antwoorden met mekander kunnen delen?
Beschrijvingen van de respectievelijke Proffen en hun vakken zou ook tof zijn.
In ieder geval doe ik hier natuurlijk een wilde gok, hopende dat er hier ook toevallig mensen in mijn richting aan de VUB aanwezig zijn en bereid zijn wat info te sharen. Ik lees het wel indien het wel zo is.
Prettig weekend aan allen!