Bananarama
Legacy Member
Ik moet aangeven of ik wil dat ze mijn eventuele tekorten deze zomer mogen tolereren of niet. Ik weet dat het dom klinkt maar ik wil toch ff zeker zijn voor ik aanduid wat ik wil
: Als ik zeg dat ze mijn tekorten niet mogen tolereren, dan moet ik dus herexamens doen. Maar als ik buis in herexamens kan ik mijn tolerantiepunten toch weer wél inzetten he, of niet?
: Als ik zeg dat ze mijn tekorten niet mogen tolereren, dan moet ik dus herexamens doen. Maar als ik buis in herexamens kan ik mijn tolerantiepunten toch weer wél inzetten he, of niet?
.
Hangt ook af van de onderwijsinstelling (en misschien zelfs faculteit). Wij kunnen bvb niet tolereren vóór de herexamens, wij moeten dus tweede zit doen.