Sidgun
Legacy Member
Hi,
Ben net 22 en een master (bestuurskunde) behaald. Ik heb altijd gezegd dat ik 2 masters wil, dus ik ga die ook halen. Het probleem is echter dat mijn vriendin erop aandringt om alleen te gaan wonen en ik eigenlijk ook wel wat geld wil verdienen. Bij welke optie komt een mens dan uit...... inderdaad ja, afstandsonderwijs. Een interessante optie vindt ik handelswetenschappen aan de HUB. Mijn vraagt is echter of deze master daar evenwaardig wordt gezien dan bijvoorbeeld de master handelswetenschappen die je kan halen in Gent. Ik vraag dit omdat ik hierover al het één en ander heb horen waaien.
Mvg
Ben net 22 en een master (bestuurskunde) behaald. Ik heb altijd gezegd dat ik 2 masters wil, dus ik ga die ook halen. Het probleem is echter dat mijn vriendin erop aandringt om alleen te gaan wonen en ik eigenlijk ook wel wat geld wil verdienen. Bij welke optie komt een mens dan uit...... inderdaad ja, afstandsonderwijs. Een interessante optie vindt ik handelswetenschappen aan de HUB. Mijn vraagt is echter of deze master daar evenwaardig wordt gezien dan bijvoorbeeld de master handelswetenschappen die je kan halen in Gent. Ik vraag dit omdat ik hierover al het één en ander heb horen waaien.
Mvg

.
). Dat zijn zaken die u in uw professioneel leven echt iets gaan bijbrengen. Bedrijven gaan u ook liever zien komen met een extra master waar zij direct iets aan hebben. Daarnaast zou ik eerder aan uzelf denken en dat samenwonen een jaartje uitstellen als je de mogelijkheid krijgt om verder te studeren
(zeker indien het oplevert, ik weet bijvoorbeeld dat mijn opleiding rechtstreeks de poort opent naar een concrete functie binnen mijn departement).