hogent1
Legacy Member
Heeft er iemand ervaring met onderstaande richting aan de KUL?
K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Schakelprogramma: Master of Science in de accountancy en het revisoraat
Men zegt dat dit de beste voorbereiding is op de IAB & IBR examens, klopt dit?
Behoort deze richting bij de opleiding TEW?
K.U.Leuven - Onderwijsaanbod - Schakelprogramma: Master of Science in de accountancy en het revisoraat
Men zegt dat dit de beste voorbereiding is op de IAB & IBR examens, klopt dit?
Behoort deze richting bij de opleiding TEW?

. Die mannen moeten maar 4 ingangsexamen afleggen, 2 van de 4 erdoor en ze kunnen meteen hun stage aanvangen.
. 't Is dat het allemaal zo dringend niet is en ik daarom iemand die al een master HW/TEW heeft niet zou aanraden om nog een jaar te spenderen aan deze. Het brengt imo meer op om te gaan werken..