Kjelleke
Legacy Member
Hallo iedereen,
Nu heb ik een vraag ivm de richting die ik ga volgen.
Ik heb mij ingeschreven in het KATHO in Kortrijk waar ik Accountancy Fiscaliteit zal studeren, 3 academiejaren. Kortom en kort uitgelegd wat de richting juist is,
als je uw diploma hebt, ben je boekhouder.
Ik heb reeds vernomen dat je ook dezelfde richting in KHBO in Brugge kunt studeren. Ik heb gehoord dat het in Brugge iets gemakkelijker is dan in het KATHO?
Kan iemand die bevestigen of zijn mening geven over beide scholen met eigen ervaringen zodat ik weet waar ik aan begin.
Sowieso ga ik deze richting studeren aangezien het mij enorm interesseert.
Bedankt alvast !
Nu heb ik een vraag ivm de richting die ik ga volgen.
Ik heb mij ingeschreven in het KATHO in Kortrijk waar ik Accountancy Fiscaliteit zal studeren, 3 academiejaren. Kortom en kort uitgelegd wat de richting juist is,
als je uw diploma hebt, ben je boekhouder.
Ik heb reeds vernomen dat je ook dezelfde richting in KHBO in Brugge kunt studeren. Ik heb gehoord dat het in Brugge iets gemakkelijker is dan in het KATHO?
Kan iemand die bevestigen of zijn mening geven over beide scholen met eigen ervaringen zodat ik weet waar ik aan begin.
Sowieso ga ik deze richting studeren aangezien het mij enorm interesseert.
Bedankt alvast !