Stinus
Legacy Member
hallo !
Zou graag terug willen gaan studeren .
De richting accountancy fiscaliteit sprekt mij wel aan .
Ik lees dat dit een specialisatie is binnen de richting bedrijfsmanagement .
Moet men goed zijn in wiskunde en talen om deze studie aan te kunnen ?
Op website van de school beweerd men dat men geen echte krak moet zijn in wiskunde.
Zou het mogelijk zijn dit gewoon als vrije student te studeren ?
Zou graag terug willen gaan studeren .
De richting accountancy fiscaliteit sprekt mij wel aan .
Ik lees dat dit een specialisatie is binnen de richting bedrijfsmanagement .
Moet men goed zijn in wiskunde en talen om deze studie aan te kunnen ?
Op website van de school beweerd men dat men geen echte krak moet zijn in wiskunde.
Zou het mogelijk zijn dit gewoon als vrije student te studeren ?