voitec
Legacy Member
Enkele maand geleden begon ik op de website hieronder beetje te investeren.
De site betaald me ondertussen 2 procent per dag uit en 60% per maand. Het geinvestreerde geld/spaargeld bracht me al meer op dan een bank ooit zou kunnen opbrengen. Nu verdien ik zo een kleine 900$ EXTRA per maand via deze website.
Dient dit aangegeven te worden?
Grtz
De site betaald me ondertussen 2 procent per dag uit en 60% per maand. Het geinvestreerde geld/spaargeld bracht me al meer op dan een bank ooit zou kunnen opbrengen. Nu verdien ik zo een kleine 900$ EXTRA per maand via deze website.
Dient dit aangegeven te worden?
Grtz
