Emma.l
Legacy Member
Hallo
Ik ben van plan om volgend jaar van een 4 de jaar handel naar een 4de jaar moderne talen-wetenschappen te gaan. Maar heb nog een vraag hierover, waarop ik hoop hier antwoord te vinden. Namelijk: ik had een a attest in tso, hoe zit het met de attestering indien ik slaag in het 4de aso? Is het mogelijk om nog een a attest te halen of niet? Word ik al dan niet als 'vrije leerling' beschouwd, aangezien ik mijn jaar opnieuw doe en ik dus een a attest heb? Heeft dit nadelen, bv. Kinderbijslag, studietoelage, ...
School wist hier ook geen antwoord op, en ze hebben nog geen antwoord van de verificateur.
Alvast bedankt!
Ik ben van plan om volgend jaar van een 4 de jaar handel naar een 4de jaar moderne talen-wetenschappen te gaan. Maar heb nog een vraag hierover, waarop ik hoop hier antwoord te vinden. Namelijk: ik had een a attest in tso, hoe zit het met de attestering indien ik slaag in het 4de aso? Is het mogelijk om nog een a attest te halen of niet? Word ik al dan niet als 'vrije leerling' beschouwd, aangezien ik mijn jaar opnieuw doe en ik dus een a attest heb? Heeft dit nadelen, bv. Kinderbijslag, studietoelage, ...
School wist hier ook geen antwoord op, en ze hebben nog geen antwoord van de verificateur.
Alvast bedankt!
