lucaaz
Legacy Member
hello ,
Ik zit nu in het 3de Elektriciteit - Elektronica.
Maar de richting licht me niet echt , dus ik ben op zoek naar een andere richting dat we wat meer boeit.
Ik zou normaal dit jaar met een A of een B attest eindigen,hopelijk A!
Als het echt moet voor achterstand van een bepaalde richting zie ik het zitten om een jaar te dubbelen .
hebben jullie soms sugesties wat voor richtingen er mogelijk zijn?
ik had zelf al wat opgezocht en een paar richtingen waren : maritiem , autotechnieken(3de graad dan ) , ...
voornamelijke intresses zijn : computer (soft en hardware) , auto's brommers (aan sleutelen enzo
)
Alvast bedankt !
Ik zit nu in het 3de Elektriciteit - Elektronica.
Maar de richting licht me niet echt , dus ik ben op zoek naar een andere richting dat we wat meer boeit.
Ik zou normaal dit jaar met een A of een B attest eindigen,hopelijk A!
Als het echt moet voor achterstand van een bepaalde richting zie ik het zitten om een jaar te dubbelen .
hebben jullie soms sugesties wat voor richtingen er mogelijk zijn?
ik had zelf al wat opgezocht en een paar richtingen waren : maritiem , autotechnieken(3de graad dan ) , ...
voornamelijke intresses zijn : computer (soft en hardware) , auto's brommers (aan sleutelen enzo
) Alvast bedankt !


, maar ze hebben het niet in gent 
