Veperas
Legacy Member
hallo iedereen,
Ik zit namelijk met een speciale vraag.
Vanaf september begin ik te werken als personal trainer in een fitnesszaak voor 20 uren. Dat is dus een half-time. Daarnaast ben ik nog zelfstandig in bijberoep. Vandaag kreeg ik nog de aanbieding om 6 uren op een school te staan als leerkracht LO.
Nu ik zou dit ideaal kunnen combineren maar mag dit wel? Ook zou de fitness mij eerst nog een maand jobstudent laten uitvoeren omdat dit voor hun profijtig zou zijn maar dit mag helemaal niet veronderstel ik?
Als juist werkende persoon weet ik dus heel weinig van dit soort zaken dus als iemand mij hier een paar zaken zou kunnen uitklaren.
Ik zit namelijk met een speciale vraag.
Vanaf september begin ik te werken als personal trainer in een fitnesszaak voor 20 uren. Dat is dus een half-time. Daarnaast ben ik nog zelfstandig in bijberoep. Vandaag kreeg ik nog de aanbieding om 6 uren op een school te staan als leerkracht LO.
Nu ik zou dit ideaal kunnen combineren maar mag dit wel? Ook zou de fitness mij eerst nog een maand jobstudent laten uitvoeren omdat dit voor hun profijtig zou zijn maar dit mag helemaal niet veronderstel ik?
Als juist werkende persoon weet ik dus heel weinig van dit soort zaken dus als iemand mij hier een paar zaken zou kunnen uitklaren.