Punto
Legacy Member
Uit nieuwsgierigheid:
Zijn er ervaringen-hebbenden met ontslag nemen:
1) Spijt ervan gehad,of beste keuze ooit?
2) Veel stress ervoor gehad voor te melden dat je iets anders wil? (schuldig voelen e.d., verantwoordelijkheidsgevoel, de (werk-)'relatie' niet willen verbreken)?
3) in goede relatie kunnen vertrekken/ Boze reactie gehad vd baas?
En misschien 4) wat doe je nu
?
Zijn er ervaringen-hebbenden met ontslag nemen:
1) Spijt ervan gehad,of beste keuze ooit?
2) Veel stress ervoor gehad voor te melden dat je iets anders wil? (schuldig voelen e.d., verantwoordelijkheidsgevoel, de (werk-)'relatie' niet willen verbreken)?
3) in goede relatie kunnen vertrekken/ Boze reactie gehad vd baas?
En misschien 4) wat doe je nu
?