|M°B|Morbuus
Legacy Member
Hey
Mijn zus had deze website gemaakt voor haar eindwerk van de syntra webmaster cursus. http://sarah.syntra-webmaster.net
In FF is alles in orde maar wanneer je in IE kijkt staan de knoppen een pixel teveel naar rechts. Ook komt er steeds bij EQA en Contact een lijnte boven en onder de buttons te staan.
Is dat op een of andere manier op te lossen?
Mvg, Wolf & Sarah
Mijn zus had deze website gemaakt voor haar eindwerk van de syntra webmaster cursus. http://sarah.syntra-webmaster.net
In FF is alles in orde maar wanneer je in IE kijkt staan de knoppen een pixel teveel naar rechts. Ook komt er steeds bij EQA en Contact een lijnte boven en onder de buttons te staan.
Is dat op een of andere manier op te lossen?
Mvg, Wolf & Sarah