Cervantes
Legacy Member
Hallo,
Ik volg Multimedia-technieken in de Technische Scholen te Mechelen. Wij leren nu de divs enzoverder aan, basic-technieken, zoals pure HTML, wat bodytags, en nu klein beetje CSS.
In de klas moesten wij een opdracht maken, ivm Navigatie, hierop heb ik het volgende:
http://users.telenet.be/2schaeferson/pasjes/navHome.html
Nu, in Firefox werkt deze prima, maar ik wil deze ook in Iexplorer doen werken, maar zelfs onze leerkracht weet niet hoe ze dit moet doen. (wat best maar triestig is voor een leerkracht die dat vak dan "normaal" gezien door en door moet kennen.)
Is er een mogelijkheid om deze ook te laten werken in Iexplorer, en hoe?
(je merkt ook dat in firefox alles links gelijnd is, en bij Iexplorer alles gecentreerd...)
Mvg, Cervantes
Ik volg Multimedia-technieken in de Technische Scholen te Mechelen. Wij leren nu de divs enzoverder aan, basic-technieken, zoals pure HTML, wat bodytags, en nu klein beetje CSS.
In de klas moesten wij een opdracht maken, ivm Navigatie, hierop heb ik het volgende:
http://users.telenet.be/2schaeferson/pasjes/navHome.html
Nu, in Firefox werkt deze prima, maar ik wil deze ook in Iexplorer doen werken, maar zelfs onze leerkracht weet niet hoe ze dit moet doen. (wat best maar triestig is voor een leerkracht die dat vak dan "normaal" gezien door en door moet kennen.)
Is er een mogelijkheid om deze ook te laten werken in Iexplorer, en hoe?
(je merkt ook dat in firefox alles links gelijnd is, en bij Iexplorer alles gecentreerd...)
Mvg, Cervantes



