twiel
Legacy Member
Elleuw,
Ik denk dat ik ook eens ga meedoen. Dit is wel de eerste keer dat ik iets model zonder tutorial of video, maw, het gaat dus verre van treffelijk zijn, maar het lijkt me leerrijk.
Dit is wat ik tot nu toe heb (niet veel, maar heeft me al paar uur gekost
http://users.pandora.be/twiel/ski.jpg
mvg, Twiel
Ik denk dat ik ook eens ga meedoen. Dit is wel de eerste keer dat ik iets model zonder tutorial of video, maw, het gaat dus verre van treffelijk zijn, maar het lijkt me leerrijk.
Dit is wat ik tot nu toe heb (niet veel, maar heeft me al paar uur gekost

http://users.pandora.be/twiel/ski.jpg
mvg, Twiel



sorry