Mistabeen
Legacy Member
Na een ganse zomer van te zitten proberen en puzzelen aan een lettertype ben ik terug volle moed aan een nieuw begonnen en het lijkt me toch wel te bevallen tot nu toe, er zitten nog enkele foutjes in en ik moet nog uitbalanceren, maar toch laat ik het alvast eens bekijken hier.
Laat de opmerkingen maar komen of bepaalde dingen die opvallen aan het font.
Laat de opmerkingen maar komen of bepaalde dingen die opvallen aan het font.
da was ik ook van plan om op dezelfde hoogte te zetten, moet ik blijkbaar vergete zijn, thx
