/\quila
Legacy Member
Hoi,
We hebben enkele weken geleden de opdracht gekregen om ons eigen handschrift te ontwikkelen, ons eigen lettertype dus. Vermits men nu ook verwacht dat we dit op al onze werken gaan gebruiken heb ik het verder uitgewerkt, en ook gedigitaliseerd (ik heb dit in flash mx gedaan, vermits ik hier thuis geen andere programma's ter beschikking heb).
Dit handschrift is een strakkere uitvoering van het handschrift dat ik ervoor reeds had, mijn begeleider vond het handschrift al genoeg karakter hebben. Enkel heb ik al mijn hoofdletters volledig herwerkt, hier zat vroeger geen lijn in.
Ik vind echter dat er nog enkele fouten in zitten, ik weet echter niet precies wat er wringt. Commentaar is welkom, evenals tips, ...
Welk programma kan ik verder gebruiken om dit in een echt font te gieten?
Mvg,
Geert
We hebben enkele weken geleden de opdracht gekregen om ons eigen handschrift te ontwikkelen, ons eigen lettertype dus. Vermits men nu ook verwacht dat we dit op al onze werken gaan gebruiken heb ik het verder uitgewerkt, en ook gedigitaliseerd (ik heb dit in flash mx gedaan, vermits ik hier thuis geen andere programma's ter beschikking heb).
Dit handschrift is een strakkere uitvoering van het handschrift dat ik ervoor reeds had, mijn begeleider vond het handschrift al genoeg karakter hebben. Enkel heb ik al mijn hoofdletters volledig herwerkt, hier zat vroeger geen lijn in.
Ik vind echter dat er nog enkele fouten in zitten, ik weet echter niet precies wat er wringt. Commentaar is welkom, evenals tips, ...
Welk programma kan ik verder gebruiken om dit in een echt font te gieten?
Mvg,
Geert


zal de letters die je zegt eens herzien.