GLAx.
Legacy Member
Ik moet een site voor mijn clan maken & ik wil een eigen layout gebruiken, maar ik snap er niks van. Op de site stond er een tutorial over hoe je je eigen layout kan gebruiken in webspell, maar ksnap het dus niet...
Ik heb dus een layout gemaakt & gecodeerd in html & css en die zou dan moeten werken met webspell.
Khoop dat er mij iemand kan helpen..
Ik heb dus een layout gemaakt & gecodeerd in html & css en die zou dan moeten werken met webspell.
Khoop dat er mij iemand kan helpen..