het.pc.schaap
Legacy Member
voor mijn leraar wiskunde moest ik een website ontwikkelen waarop dan alle eindwerken komen die de zesdejaar moeten schrijven
Wiskunde Op Het HDC .*. Home
is het momenteel, ik zou graag zoveel mogelijk feedback willen hebben kwa gebruiksvriendelijkheid en of dingen die beter kunnen/ erbij moeten,....
positieve feedback is welkom
negatieve nog meer omdat ik dan weet wat er 'scheelt'
alvast bedankt m8s
grts
Wiskunde Op Het HDC .*. Home
is het momenteel, ik zou graag zoveel mogelijk feedback willen hebben kwa gebruiksvriendelijkheid en of dingen die beter kunnen/ erbij moeten,....
positieve feedback is welkom
negatieve nog meer omdat ik dan weet wat er 'scheelt'
alvast bedankt m8s
grts
