Archief - Webruimte bij telenet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

butnix

Legacy Member
Ik zou gebruik maken van de gratis webspace die je hebt bij telenet, maar dat lukt dus niet helemaal..

Als ik bij website aanmaken een profiel kies (hoofdprofiel of een achterna aangemaakt profiel, blijft hetzelfde resultaat), dan de benodigde webspace, en dan uiteindelijk een naam moet ingeven (users.telenet.be/...) dan zegt hij uiteindelijk "Het maximaal aantal URLs werd overschreden"

Geen flauw idéé waarom, bij "websites beheren" staat er nogtans dat ik eerst nog één moet aanmaken..


Ik heb vroeger wel eens een webspace aangemaakt, maar dit was dan een apparte .be host, geen users.telenet

gizmo666

Legacy Member
je moet eerst een webruimte aanmaken bij 'mijn telenet' je moet een naam kiezen voor je domein. bv: je kiest butnix, als dat beschikbaar is. dan wordt dat users.telenet.be/butnix.
als je dan inlogt bij je ftp client prog dan moet je invullen bij host: users.telenet.be bij gebruikersnaam je naam die je van telenet hebt gekregen en hetzelfde met het wachtwoord

butnix

Legacy Member
Dat zeg ik toch net, ik heb het over bij 'mijn telenet' een domein aanmaken..
Het lukt me niet om een naam te kiezen, want dan zegt hij van "Het maximaal aant urls word overschreven"

Compugreen

Legacy Member
gizmo666 zei:
je moet eerst een webruimte aanmaken bij 'mijn telenet' je moet een naam kiezen voor je domein. bv: je kiest butnix, als dat beschikbaar is. dan wordt dat users.telenet.be/butnix.
als je dan inlogt bij je ftp client prog dan moet je invullen bij host: users.telenet.be bij gebruikersnaam je naam die je van telenet hebt gekregen en hetzelfde met het wachtwoord

Ik denk niet dat dat klopt, ik denk dat de menu's als je inlogt op mijntelenet veranderd zijn, zelf heb ik een shake expressnet-telefoon en de screenshots van de menu-onderverdeling van mijntelenet uit de supportsectie van telenet komt niet overeen met de realiteit.

Ik zit trouwens met een analoog probleem, ik kan geen webruimte meer aanmaken, hij zegt dat het aantal url's is overschreden, nadat ik mijn gewenst internet adres users.telenet.be/websiteadres heb ingevuld. Hatelijk !

Vriendelijke groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan