Brick Top
Legacy Member
Hello heren,
Ik ben m'n AK47 aan 't modellen (low poly) in Max maar ik heb wat problemen met het handvat. Dit is wat ik momenteel heb.
Wat ik gedaan heb:
Dus dit is wat ik voorlopig heb. Probleem is natuurlijk dat die edges veel te 'scherp' zijn, daar moet een mooie ronding in komen (anders zou je je handen snijden aan zo'n handvat
). Probleem is dat ik precies niet de goede techniek vind om dat te doen (lees: het resultaat oogt meestal niet zoals het moet). Het beste resultaat bekom ik voorlopig door m'n edges gewoon the chamferen, maar 't is toch nog niet 100% naar m'n goesting.
Hopelijk kan iemand me hier op weg helpen! Danke!
Brick Top
Ik ben m'n AK47 aan 't modellen (low poly) in Max maar ik heb wat problemen met het handvat. Dit is wat ik momenteel heb.
Wat ik gedaan heb:
- De correcte vorm getekend (spline)
- Omgezet naar poly
- Mirror
- Edges naar 'binnen slepen'
Dus dit is wat ik voorlopig heb. Probleem is natuurlijk dat die edges veel te 'scherp' zijn, daar moet een mooie ronding in komen (anders zou je je handen snijden aan zo'n handvat
). Probleem is dat ik precies niet de goede techniek vind om dat te doen (lees: het resultaat oogt meestal niet zoals het moet). Het beste resultaat bekom ik voorlopig door m'n edges gewoon the chamferen, maar 't is toch nog niet 100% naar m'n goesting.Hopelijk kan iemand me hier op weg helpen! Danke!
Brick Top

Of ik geef je op msn wel es wat uitleg.