*Mercenary*
Legacy Member
Ik ben dus op zoek naar iemand die een site wil ontwerpen voor mijn maat die DJ is (geen beginneling met 2 plaatjes maar iemand die al jaren bezig is, wekelijks 1 of meerdere feesten doet, serieus (en veel) materiaal staan heeft)
Zijn huidige site is: www.2bevents.be (site is al lang niet meer geupdate)
Dit zou ook zowat de basis zijn om op verder te werken, er is natuurlijk ruimte voor creativiteit zolang het professioneel blijft overkomen.
Wat voor hem vooral belangrijk is:
- dat hij zelf (hij is n00b) op een makkelijke manier foto's kan toevoegen aan z'n site van de feesten die hij gedraaid heeft. Enerzijds als souvenir voor de aanwezigen, anderzijds als promotie van wat hij al gerealiseerd heeft.
- verhuur wil hij zich meer op gaan toeleggen, dus dit moet zeker meer uitgewerkt worden.
- hij zou er graag wat meer Flash in zien.
Dit is zowat het belangrijkste, als er nog vragen zijn: stel maar
Als iemand dit ziet zitten en er verder wil over praten, laat maar weten. Iemand waar we es persoonlijk mee aan tafel kunnen zitten om ideeën te bespreken zou wel handig zijn.
Ah ja, en het gaat hier dus wle degelijk over betaald werk (vergoeding weet ik niet, wordt overlegd met mijn maat)
Zijn huidige site is: www.2bevents.be (site is al lang niet meer geupdate)
Dit zou ook zowat de basis zijn om op verder te werken, er is natuurlijk ruimte voor creativiteit zolang het professioneel blijft overkomen.
Wat voor hem vooral belangrijk is:
- dat hij zelf (hij is n00b) op een makkelijke manier foto's kan toevoegen aan z'n site van de feesten die hij gedraaid heeft. Enerzijds als souvenir voor de aanwezigen, anderzijds als promotie van wat hij al gerealiseerd heeft.
- verhuur wil hij zich meer op gaan toeleggen, dus dit moet zeker meer uitgewerkt worden.
- hij zou er graag wat meer Flash in zien.
Dit is zowat het belangrijkste, als er nog vragen zijn: stel maar

Als iemand dit ziet zitten en er verder wil over praten, laat maar weten. Iemand waar we es persoonlijk mee aan tafel kunnen zitten om ideeën te bespreken zou wel handig zijn.
Ah ja, en het gaat hier dus wle degelijk over betaald werk (vergoeding weet ik niet, wordt overlegd met mijn maat)
