Archief - WANTED : webdesigner voor css-clan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azerty_2005

Legacy Member
ok , ik wist niet waar ik dit moest plaatsen , hier denk ik dunno ^^

anywayz ,

ik zoek iemand die graag bezig is met html , sites , flash , etc.

dit voor het het verzorgen van een website voor een css clan die
start op het einde van het jaar...

het moet niet elke dag ofzo geupdate worden ofzo , er zal wss maar max 1uur/week werk a zijn :sleep: :doc:

je hoeft ook niet het spel te spelen/kennen voor dit , dus als je je dit wel ziet zitten tell me ;) goede css spelers zijn ook welkom :p

mijn msn/hotmail : [email protected]
of spring eens binnen op de teamspeak server :baard: , ip is : voice2.fps.net

greets

Lashknife

Legacy Member
hier opt forum zwerft de algemene kennis rond dat clansites nogal vaak een korte levensduur hebben. Lees: de site is nog ni af en de clan is al dood.
En als het dan nog een jobke van de free is, dan gaat helemaal niemand daar moeite in willen steken.
En vooraleer je zegt: "ja maar wij ni hoor", denk daar toch maar eens even over na...

azerty_2005

Legacy Member
Lashknife zei:
hier opt forum zwerft de algemene kennis rond dat clansites nogal vaak een korte levensduur hebben. Lees: de site is nog ni af en de clan is al dood.
En als het dan nog een jobke van de free is, dan gaat helemaal niemand daar moeite in willen steken.
En vooraleer je zegt: "ja maar wij ni hoor", denk daar toch maar eens even over na...

weet perfect wat je bedoelt , |BaDBoyZ| is de naam van de (toekomstige) clan
deze clan was gestopt door de leader , ik was er vice-leader van .

nu zal ik PROBEREN de lijn terug op te nemen , het is wel zo mocht de persoon die dit wil doen ok css spelen dan moet deze niet donaten in ruil ..

en nu niet om te stoefen of zo , maar de clan was 4e in de uk daarom zal ikzelf redelijk investeren in de clan.

eerlijk gezegd zie ik niet direct iets mislopen met deze toekomstige clan

tikketim

Legacy Member
achja ge moet de feiten onder ogen zien , ge hebt een paar mogelijkheden

1) ge betaald voor de site , dan hebt ge nen degelijke en fatsoenlijke site , tiptop inorde
2) ge betaald ni voor de site , de kans is zeer klein dat iemand met ervaring dat zal doen dus meestal zullen hiervoor beginners zichzelf aanmelden maar dan zult ge waarschijnlijk nen site hebben van mindere kwaliteit en minder mogelijkheden (met alle respect voor beginners natuurlijk :) )
3) ge gebruikt zoiets als freewebs of een msn group , de inhoud ( wat het belangrijkste is van een site ) kunt ge dan heel simpel en gemakkelijk toevoegen
4) leer zelf een site maken :)

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Wat interesseert ons nu waar of hoe jullie op de lijsten staan. Wij hebben daar eigenlijk niets aan he.

Dat is gelijk gratis een goeie site voor een bakker maken. Tis dan nog wel de beste bakker van vlaanderen enzo, veel klanten en rijk.

En als de persoon in kwestie dan nog eens moet updaten enal ...

azerty_2005

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Wat interesseert ons nu waar of hoe jullie op de lijsten staan. Wij hebben daar eigenlijk niets aan he.

Dat is gelijk gratis een goeie site voor een bakker maken. Tis dan nog wel de beste bakker van vlaanderen enzo, veel klanten en rijk.

En als de persoon in kwestie dan nog eens moet updaten enal ...

da weet ik ook wel hoor fgs , da was om aan te tonen dat we niet een clan zijn die over 2 weken meschien al plat licht ofzo , niets meer dan dat :woohoo:

servi

Legacy Member
moderator noot :
je topic bevat geen prefix, een verkeerd prefix of heeft een onduidelijke titel.
Gelieve een duidelijke titel met een bijhorend correct prefix te gebruiken. Voor meer informatie over prefixen kan je terecht op regels en prefixen !!!.
Je topic is aangepast en je hebt een een waarschuwing gekregen, gelieve in het vervolg er op te letten.


en

azerty_2005,
Je wil een dienst van iemand op het forum maar je bericht bevat te weinig informatie. Als je wil verdergeholpen worden, moet je meer informatie verschaffen. Geef antwoord op de volgende vragen en dan hebben de bezoekers van dit onderwerp een veel duidelijker beeld van je wilt : ( Tussen haakjes staan er voorbeelden van antwoorden )
  • Waarover gaat de site ? ( UT-clan,voetbal,frituur,... )
  • In wat voor stijl moet de site gemaakt worden ? ( Hi-tech,middeleeuws,sober,... )
  • Is er een financiële,materiële, ... beloning ? zo ja, wat is de beloning ? ( 200 euro, 1 jaar gratis php-hosting, gratis 2 toegangstickets voor een fuif, ... )
  • Wat moet de site bevatten ? ( gastenboek,nieuws,prijslijst,... )
  • Welke hulp vraag je ? (flash-designer,javascript-coder,gfx-designer,... )
  • Heb je Hosting ? zo ja :
    • Heb je een domeinnaam ? ( www.mijnsite.be )
    • Hoeveel webruimte heb je ? ( 30Mb )
    • Welke servertalen worden ondersteund door de hosting ? ( asp,php,jsp,perl,... )
    • Welke databases worden ondersteund door de hosting ? ( mysql,mssql,oracle,... )
  • Is er een tijdslimiet voor de site ? ( 4 weken )
  • Wat maakt jouw site speciaal ?
  • Hoeveel ervaring heb je met webdesign ?
  • Wat zal jouw rol zijn bij het maken van deze site ?

Als je niet antwoordt op deze vragen, zal je onderwerp als SPAM beschouwd worden en wordt dit onderwerp gesloten.

Bram

Legacy Member
ik wil hem wel maken, voor niets en gratis en tis in de sjakos, ik weet wel niet wat css is, dus daar zult ge me wat moeten over inlichten. als je geintresseerd bent, voeg me toe op msn: [email protected].
als je wilt weten wat ik ongeveer in m'n mars heb: http://www.bramme.vekien.co.uk ik heb onderandere de website gemaakt van halo2: source (www.h2source.vekien.co.uk) en heb een beetje ervaring met clansites. Ik ben tamelijk goed met html,css en teken meestal m'n layouts photoshop.
de reden waarom ik het gratis doe, is omdat ik het ten eerste gewoon graag doe, en ten tweede wil aantonen dat er nog altijd mensen zijn die gratis werken. De mentaliteit van "wat krijgen we ervoor" of "als ge niets geeft, gaat ge hoogstens iets slecht krijgen" steekt me ferm tegen, net als de pretentie van sommigen die hier op dit forum rondzwerven. Als ik hiermee mensen tegen de schenen schop, zoveel te beter, mss schieten ze dan toch nog eens wakker uit hun egocentrische dromen.

Obliv`

Legacy Member
SveltestSword zei:
de reden waarom ik het gratis doe, is omdat ik het ten eerste gewoon graag doe, en ten tweede wil aantonen dat er nog altijd mensen zijn die gratis werken. De mentaliteit van "wat krijgen we ervoor" of "als ge niets geeft, gaat ge hoogstens iets slecht krijgen" steekt me ferm tegen, net als de pretentie van sommigen die hier op dit forum rondzwerven. Als ik hiermee mensen tegen de schenen schop, zoveel te beter, mss schieten ze dan toch nog eens wakker uit hun egocentrische dromen.

Hier kome ook soms mensen op het forum die webdesign als beroep uitvoeren, natuurlijk willen ze er dan ook een loon voor ...

De meeste niet professionele designers die hier zitten, hebben ook minstens de helft van hun werkjes gratis gemaakt. Hier ben ik zeer zeker van, dit is gewoon de manier om van start te raken.

Als er iemand om een forum komt vragen, van "kan je dit doen voor mij" en je kent de persoon zelfs niet, is het toch normaal dat je vergoed wil worden.
De meeste hun filosofie is nog steeds
- betaal mij om dit te doen
OF
- overtuig mij om het gratis te doen

Veel succes als je de site gaat maken. Gratis of niet, maakt mij niets uit. Maar of dat de kwaliteit even goed zal zijn als door iemand die ze zouden moeten betalen om het te doen, de betwijfel ik toch ten zeerste.
Hopelijk leer je er iets uit.

tikketim

Legacy Member
SveltestSword zei:
"als ge niets geeft, gaat ge hoogstens iets slecht krijgen"

ik wil toch wel eventje zeggen dat dat "waarschijnlijk" zo zou zijn , niet "altijd" :)

DJ_Trash

Legacy Member
wij hebben en site en een clan; maar kunnen nog een CSS team gebruiken;

als ge me uw clan onze CSS divisie wordt, hebde ne site ter uwer beschikking me ne warplanner, kalender, memberadministratie, forum etc etc
nsa.bgames.be

PM me for negotiations

azerty_2005

Legacy Member
SveltestSword zei:
ik wil hem wel maken, voor niets en gratis en tis in de sjakos, ik weet wel niet wat css is, dus daar zult ge me wat moeten over inlichten. als je geintresseerd bent, voeg me toe op msn: [email protected].
als je wilt weten wat ik ongeveer in m'n mars heb: http://www.bramme.vekien.co.uk ik heb onderandere de website gemaakt van halo2: source (www.h2source.vekien.co.uk) en heb een beetje ervaring met clansites. Ik ben tamelijk goed met html,css en teken meestal m'n layouts photoshop.
de reden waarom ik het gratis doe, is omdat ik het ten eerste gewoon graag doe, en ten tweede wil aantonen dat er nog altijd mensen zijn die gratis werken. De mentaliteit van "wat krijgen we ervoor" of "als ge niets geeft, gaat ge hoogstens iets slecht krijgen" steekt me ferm tegen, net als de pretentie van sommigen die hier op dit forum rondzwerven. Als ik hiermee mensen tegen de schenen schop, zoveel te beter, mss schieten ze dan toch nog eens wakker uit hun egocentrische dromen.

zal u direckt eens toevoegen si :) . thx

azerty_2005

Legacy Member
DJ_Trash zei:
wij hebben en site en een clan; maar kunnen nog een CSS team gebruiken;

als ge me uw clan onze CSS divisie wordt, hebde ne site ter uwer beschikking me ne warplanner, kalender, memberadministratie, forum etc etc
nsa.bgames.be

PM me for negotiations

kunt ge mij toevoegen op msn in de plaats aub ? zie dat mss wel zitten :)

DJ_Trash

Legacy Member
ok, straks als ik thuis ben

we zullen strax of na't weekend wel eens opt gemakske bespreken wa de oorwaarden zijn an uwe kant en de onze en wie weet zin we compatibel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan