Terminott
Legacy Member
Beste webdesigners,
we zijn iemand aan het zoeken die een vBulletin zou kunnen skinnen, naar een bepaalde stijl toe. (dus een template maken) Zijn er hier mensen die overweg kunnen met dit soort zaken, laat dan zeker iets weten.
De vBulletin zou bestemd zijn voor GameQuarter.be
Bedankt alvast,
Maxime
msn: [email protected]
E-mail: [email protected]
Irc: #GameQuarter (Qnet)
we zijn iemand aan het zoeken die een vBulletin zou kunnen skinnen, naar een bepaalde stijl toe. (dus een template maken) Zijn er hier mensen die overweg kunnen met dit soort zaken, laat dan zeker iets weten.
De vBulletin zou bestemd zijn voor GameQuarter.be
Bedankt alvast,
Maxime
msn: [email protected]
E-mail: [email protected]
Irc: #GameQuarter (Qnet)
