Fuji1337
Legacy Member
Ik ben dus opzoek naar een layout voor een LAN. De LAN zal Gaming-Expo noemen. Kzou graag een layout over heel het scherm hebben zoals www.fatlan.be. Kheb niet echt een voorkeur van kleuren of dergelijke.
Reward, kunnen we overheen komen, we zouden eventueel na de LAN kunnen vergoeden ofzo? Kzou graag eerst wat portofolio's zien als jullie geinterseerd zijn.
Mvg, Marco
Reward, kunnen we overheen komen, we zouden eventueel na de LAN kunnen vergoeden ofzo? Kzou graag eerst wat portofolio's zien als jullie geinterseerd zijn.
Mvg, Marco
Kheb u layouts en scripts altijd bere goed gevonden, en ge waard ook altijd zeer stipt, maar dan verdween ge altijd