Archief - wanted: Banner - www.Buy-A-Box.com

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EoS^

Legacy Member
Beste Designers ,


Ik werk nu al even bij een bedrijf in mijn straat , Dit bedrijf verkoopt dozen ( daarom ook de websitenaam ) .

Nu willen ze op het internet dozen gaan verkopen , dit idee kwamer niet eventjes , maar omdat vele mensen mijn baas hebben ge-emaild voor een webshop ( het gaat zeker om een 80 talmensen , die normaal veel dozen kopen ) .

De webshop is al in productie , alleen ik kreeg de opdracht om een banner te zoeken van 1000 x 100 pixels ; De wat moet er zeker inkomen

- De naam ( Buy-A-Box )
- slogan ( The world in a Box )


Kleur moet niet te flits zijn maar toch beetje opvallend en toch aantrekkend.

Danku

blaZe

Legacy Member
tip, zoek even in de sticky tussen de prefixen.

het is voor een BEDRIJF die waarschijnlijk en hopelijk geld verdienen met hun activiteiten.
zou het dan niet leuker zijn voor de mensen hier dat het een JOB prefix word en je een bedrag als beloning voorstelt.

waarom kreeg jij die opdracht?

Heb je vertelt dat jij het kon maken?
Waarom denkt ie dat jij dat kon maken?
Waarom geeft ie jou dan de opdracht als jij het niet kon maken?

Ik vermoed eerder iets van: "Hé, ik zal dat wel maken ... ik post het wel op verschillende forums en er is altijd wel een sukkel die het maakt. :)"

Maar kan me uiteraard vergissen.

btw: ik vind NIETS terug over www.Buy-A-Box.com. Domein nog niet actief?

EoS^

Legacy Member
blaZe zei:
tip, zoek even in de sticky tussen de prefixen.

het is voor een BEDRIJF die waarschijnlijk en hopelijk geld verdienen met hun activiteiten.
zou het dan niet leuker zijn voor de mensen hier dat het een JOB prefix word en je een bedrag als beloning voorstelt.

waarom kreeg jij die opdracht?

Heb je vertelt dat jij het kon maken?
Waarom denkt ie dat jij dat kon maken?
Waarom geeft ie jou dan de opdracht als jij het niet kon maken?

Ik vermoed eerder iets van: "Hé, ik zal dat wel maken ... ik post het wel op verschillende forums en er is altijd wel een sukkel die het maakt. :)"

Maar kan me uiteraard vergissen.

btw: ik vind NIETS terug over www.Buy-A-Box.com. Domein nog niet actief?

Beste BlaZe


waarom kreeg jij die opdracht?
Omdat ze vanmij weten dat ik veel met pc's bezig ben. Ik ben ook de jongste daar . het is daar meer een famillie bedrijf van de leeftijd van 35 - 50 .

Heb je vertelt dat jij het kon maken?
Ik heb gezegd dat ik het eens ging proberen , dat heb ik dus ook gedaan , maar ze vonden het ontwerp niet zo goed

Waarom denkt ie dat jij dat kon maken?
Das 2 keer dezelfde vraag ( zievraag 1 )

Waarom geeft ie jou dan de opdracht als jij het niet kon maken?
Weer dezelfde vraag als vraag 2


Ik vermoed eerder iets van: "Hé, ik zal dat wel maken ... ik post het wel op verschillende forums en er is altijd wel een sukkel die het maakt. :)"
Na mijn poging heb ik het ophet forum gezet , en nee ik verdien er niets aan . ze hebben ook niet gezegd dat ik er iets meekon verdienen .

btw: ik vind NIETS terug over www.Buy-A-Box.com. Domein nog niet actief

De url word pas geactiveerd als heel de site klaar is .

Belgianbonzai

Legacy Member
is 1000*100 geen extreem raar formaat voor een banner?

lijkt me trouwens ook nogal breed, de gemiddelde laptop heeft een scherm dat niet te veel breder is, en in meeste bedrijven zitten ze nu ook niet met superschermen

blaZe

Legacy Member
ok, repeterende vragen liggen er ook aan hoe je antwoorden zijn.

maar je hebt gezegd dat je het eens ging proberen maar blijkbaar zijn ze niet tevreden.
jammer dat je enkel antwoorde op de vragen die je kon of wou beantwoorden.

is het dan nog niet mogelijk om tegen je baas te zeggen dat hij vrij goedkoop een mooie banner kan verkijgen als ie hiervoor een kleine som vrijmaakt?
(er zitten er echt wel hier die iets moois kunnen, een aanmoedeging is voor vele een x-tra stimulans)

1000*100 is idd een vreemde maat, maar dat zal die professionele webshop builder hopelijk zijn request geweest zijn.

success alvast!

(kleine edit, verviel in oude spellings gewoonte en wil LB nie op me dak krijgen :) )

EoS^

Legacy Member
het moet 1000 Zijn , ik kan ook niets veranderen aan de mensen hun eisen .

EoS^

Legacy Member
ok, BlaZe , ik maandag eens vragen ofze een som willen vrijmaken voor de banner .

toch bedankt , en als iemand het mss grtis wildoen ofzo ,moet niet het extreemste van het extreemste zijn . gwn iets mooi . dankje

dêsh'

Legacy Member
Zou je wat meer info kunnen geven:

- verkoop van dozen, welke dozen, wat dozen ..?
- afbeeldingen die er in moeten voorkomen, waarschijnlijk van dozen ..?
- de kleur toch iets meer specifiëren
- stijl?

- ...

EoS^

Legacy Member
Brainbug zei:
en hebben die gasten een logo...


Neen die hebben geen logo,gewoon hun bedrijf naam, maar ik heb al een ontwerp gekregen op een ander forumen das goed genoeg . toch bdankt hier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan