Deefees
Legacy Member
Beste ontwerpers,
ik en mijn maten hebben dus een "footskate-crew"
The Deefees => sry voor jamba pop-up
nu zoek ik nog een mooie banner of logo om op de site te plaatsen !
maar verder dan dit in photoshop kom ik niet!
Photoshop is nu ook mijn ding niet (ik maak liever filmpjes
)
Dit heb ik ook al eens lang geleden gemaakt. En dit ongeveer van mijn maat.
Ik zoek dus een "cool" logo, maakt eiglijk niet veel uit wat er op staat, mss toch de woorden "deefees" en "footskating" of "foostkate-crew", voor de rest een jong, hip logotje. Alles is ok!
Iets dat beweegt zou nog helemaal nice zijn
Bedankt voor jullie tijd alvast.
The Deefees.
ik en mijn maten hebben dus een "footskate-crew"
The Deefees => sry voor jamba pop-up
nu zoek ik nog een mooie banner of logo om op de site te plaatsen !
maar verder dan dit in photoshop kom ik niet!
Photoshop is nu ook mijn ding niet (ik maak liever filmpjes
)Dit heb ik ook al eens lang geleden gemaakt. En dit ongeveer van mijn maat.
Ik zoek dus een "cool" logo, maakt eiglijk niet veel uit wat er op staat, mss toch de woorden "deefees" en "footskating" of "foostkate-crew", voor de rest een jong, hip logotje. Alles is ok!
Bedankt voor jullie tijd alvast.
The Deefees.
