skatemania
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik heb een paar vraagjes ivm lay-out, enz van een website het zal zeker niet amateuristisch moeten worden, aangezien de contacten met uitgevers al gelegd zijn (gaming)
- We hebben een main site en dat is een soort bloggincommunity, nu vragen we ons af: voor gamingsectie aparte url of gwn in site geïntegreerd?
- Template kopen/ Zelf eentje maken/ Eentje laten maken
Mvg, skate!
Ik heb een paar vraagjes ivm lay-out, enz van een website het zal zeker niet amateuristisch moeten worden, aangezien de contacten met uitgevers al gelegd zijn (gaming)
- We hebben een main site en dat is een soort bloggincommunity, nu vragen we ons af: voor gamingsectie aparte url of gwn in site geïntegreerd?
- Template kopen/ Zelf eentje maken/ Eentje laten maken
Mvg, skate!