blaZe
Legacy Member
Request, omdat dit niet echt een check is maar eerder een verzoek naar jullie opinie.
Kunnen jullie je voorkeur uitspreken voor de verticale of horizontale versie van een naamkaartje dat ik voor een klant gemaakt heb.
Zij raken er maar niet uit en vroegen of ik niet meerdere hun opinie konden vragen zoals ook zij die van de 'familie' gingen laten oordelen.
A: http://www.schoonheidsconsulente.be/isabelle_naamkaartjeV.jpg
B: http://www.schoonheidsconsulente.be/isabelle_naamkaartjeH.jpg
Als het kan of wie wilt ook volgende:
1. Jullie motivatie voor de keuze gemaakt
2. Zeer kort jullie opleiding of beroep.
3. Wat jullie misschien anders zouden willen zien (maar ben al zeer tevreden met antwoord op punt 1 en/of 2)
Alvast dank voor jullie input!!
Kunnen jullie je voorkeur uitspreken voor de verticale of horizontale versie van een naamkaartje dat ik voor een klant gemaakt heb.
Zij raken er maar niet uit en vroegen of ik niet meerdere hun opinie konden vragen zoals ook zij die van de 'familie' gingen laten oordelen.
A: http://www.schoonheidsconsulente.be/isabelle_naamkaartjeV.jpg
B: http://www.schoonheidsconsulente.be/isabelle_naamkaartjeH.jpg
Als het kan of wie wilt ook volgende:
1. Jullie motivatie voor de keuze gemaakt
2. Zeer kort jullie opleiding of beroep.
3. Wat jullie misschien anders zouden willen zien (maar ben al zeer tevreden met antwoord op punt 1 en/of 2)
Alvast dank voor jullie input!!

