Aelyon
Legacy Member
Hallo
Telkens als ik een form opendoe via mijn menustructuur, en dan bijv. een ander opendoe. en dan weer het eerste open, dan zijn er 2 window van het eerste formulier. Hoe verhelp ik dit? M.a.w als een gebruiker een form opent en later weer wilt heropenen zonder dat hij deze heeft gesloten, moet het programma niet opnieuw een nieuw window aanmaken
------Form1 (Form1.Show)
-------Form2 (Form2.Show)
---------Form1 (Form1.Show)
Zo ziet het eruit atm. Maar hij moet dus eigenlijk terugspringen naar Form1 vanboven
------Form1 <-| (Form1.Show)
--------Form2 | (Form2.Show)
--------------- (Form1.Show)
Telkens als ik een form opendoe via mijn menustructuur, en dan bijv. een ander opendoe. en dan weer het eerste open, dan zijn er 2 window van het eerste formulier. Hoe verhelp ik dit? M.a.w als een gebruiker een form opent en later weer wilt heropenen zonder dat hij deze heeft gesloten, moet het programma niet opnieuw een nieuw window aanmaken
------Form1 (Form1.Show)
-------Form2 (Form2.Show)
---------Form1 (Form1.Show)
Zo ziet het eruit atm. Maar hij moet dus eigenlijk terugspringen naar Form1 vanboven
------Form1 <-| (Form1.Show)
--------Form2 | (Form2.Show)
--------------- (Form1.Show)