[bug]
Legacy Member
Ik heb een applicatie geschreven die bestaat uit een 'main' form van waaruit verschillende andere forms kunnen geopend worden. Eén van die andere forms zou eigelijk op het 2e scherm van de computer moeten verschijnen.
Ik gebruik nu het programma Ultramon om handmatig dat form naar het 2e scherm te versturen. Mijn vraag is nu, is het mogelijk om vanuit de code dat form automatisch te laten verschijnen op het 2e scherm?
Of heeft iemand een ander idee?
Bedankt.
PS: Ultramon onthoud wel de positie waar een applicatie het laatste is gezet maar hij onthoud enkel de hoofdapplicatie en niet de forms die nadien geopend worden.
Ik gebruik nu het programma Ultramon om handmatig dat form naar het 2e scherm te versturen. Mijn vraag is nu, is het mogelijk om vanuit de code dat form automatisch te laten verschijnen op het 2e scherm?
Of heeft iemand een ander idee?
Bedankt.
PS: Ultramon onthoud wel de positie waar een applicatie het laatste is gezet maar hij onthoud enkel de hoofdapplicatie en niet de forms die nadien geopend worden.
