Archief - Vakantiefoto's Kreta

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeroen_HD

Legacy Member
*Ik heb hier al foto's van gepost in een ander topic, maar omdat het er wat veel werden ga ik er toch een aparte post voor maken*

Ben op vakantie geweest en heb wat foto's gemaakt. Ik heb geen van deze foto's bewerkt. De foto's zijn geschoten in een res. van 3648 x 2736

Ik ben ook helemaal nieuw in het de wondere wereld van de fotografie De foto's zijn mss wat cliché maar ik vond het de moeite ze toch te posten.

Enkele die ik mooi vind heb ik op mijn Flickr gezet:

2776822155

2777702330

2776845881

2776846843

2777705536

2776848903

2777715236

2777716118



http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2772058638/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2771209857/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2771206157/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2772047910/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2771199155/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2772042554/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2771194907/
http://www.flickr.com/photos/jeroen_hd/2772037358/

Joeri

Legacy Member
Verkeerde prefix en gebruik aub img tags of link naar een deftig, genummerd album. Ik denk niet dat er hier veel volk moeite zal doen om op alle links te klikken, en terecht!

Matt.

Legacy Member
Zoals ik reeds gezegd heb, lees eens wa over compositie enzo.
Zit hier en daar wel iets mooi tussen (heb er maar een paar bekeken though).

SideShow

Legacy Member
die check is weg :crazy:

ontopic: sommige zeer aangename vakantieplaten

Floyd

Legacy Member
Joeri: hehe, grappig hoe lui onze generatie toch geworden is. :) 't Is gewoon waar wat je zegt. Al had ik er nu wel op geklikt!

ich15: 't Zijn vakantiefoto's. De pracht van Kreta is er, maar op fotografisch vlak niet zo speciaal naar mijn mening. De voorlaatste vind ik wel knap en de zonsondergang is ook best stijlvol. Voor de rest zijn het mooie plaatsjes die wel ok in beeld zijn gebracht maar meer ook niet.

Joeri

Legacy Member
Floyd zei:
Joeri: hehe, grappig hoe lui onze generatie toch geworden is. :) 't Is gewoon waar wat je zegt. Al had ik er nu wel op geklikt!

Ik lui, nee hoor, milieubewust; hoe minder we moeten klikken, hoe minder energie we verbruiken, want die energie moeten we verkrijgen door onze voeding en de voedingsindustrie stoot veel schadelijke stoffen uit tijdens de productie...:unsure:

Ok, slechte uitvlucht, ik ben idd gewoon lui, je hebt gelijk ;)

Jeroen_HD

Legacy Member
Sorry, men eerste topic in het fotografie onderdeel. Ik zal zien dat ik het in een Picasa album kan zetten ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan