sarnath
Legacy Member
hallo iedereen, ik ben zonet overgeschakeld van php 4 naar php 5 omdat ik dan enkele functionaliteiten kan benutten die ik nodig ga hebben.
Ik heb eveneens eens gekeken naar de errorhandling en wilde nu met try catch werken aangezien dit in php4 niet ging.
Nu blijkt dit in php5 nog steeds genegeerd te worden.
Een simpel voorbeeld:
Geeft als resultaat:
Warning: Division by zero in
/httpd.www/test.php on line 3
Iemand die enig idee heeft waarom hij niet gewoon "failed" zegt?
Ik heb eveneens eens gekeken naar de errorhandling en wilde nu met try catch werken aangezien dit in php4 niet ging.
Nu blijkt dit in php5 nog steeds genegeerd te worden.
Een simpel voorbeeld:
Code:
<?php
try{
echo (10 / 0) ;
}catch (Exception $e){
echo 'failed';
}
?>
Geeft als resultaat:
Warning: Division by zero in
/httpd.www/test.php on line 3
Iemand die enig idee heeft waarom hij niet gewoon "failed" zegt?
