coldvinc
Legacy Member
yo,
ik heb men eigen icoontje eens gemaakt en dat lukt vrij gemakkelijk maar heb een probleem, ik krijg de achtergrond maar niet transparant...
Ik heb in men PSD geen witte achtergrond meer, ik sla het op en converteer het dan naar een .ico bestand maar als ik het dan gebruik en op ene zwarte achtergrond plaats heb ik toch nog een witte achtergrond.
Wat moet ik doen om het transparant te krijg?
alvast bedankt,
coldvinc
ik heb men eigen icoontje eens gemaakt en dat lukt vrij gemakkelijk maar heb een probleem, ik krijg de achtergrond maar niet transparant...
Ik heb in men PSD geen witte achtergrond meer, ik sla het op en converteer het dan naar een .ico bestand maar als ik het dan gebruik en op ene zwarte achtergrond plaats heb ik toch nog een witte achtergrond.
Wat moet ik doen om het transparant te krijg?
alvast bedankt,
coldvinc

screen van men bureablad:
