Al uw foto's zijn nogal schots en scheef, letten op lijnen is de boodschap! Probeer ook eensm et kleuren te prullen in photoshop? Veel te rood/groen/donker bij die HDR en degene daarvoor. Uwe Lukoil is den beste vind ik, maar tankstations hebben 's nachts altijd van dat klinisch licht en da vind ik prachtig!