Archief - T-Vgas (gunk/9lives) zoekt gemotiveerde (allround) php-developer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matti

Legacy Member
Voor onze websites 9lives.be, gunk.be én...??? zoeken we een super gemotiveerde én getalenteerde php-developer (ervaring is mooi meegenomen maar geen must... een php-talent dat net afgestudeerd is en geen schrik heeft voor ambiteuze projecten is ook meer dan welkom :))

PHP is jouw passie?
Werken voor een jong, fris én nieuw mediabedrijf is jouw droom?
Je komt net van de schoolbanken maar de PHP-microbe zit al een tijdje in je bloed?
Jouw code is toeganklijk en makkelijk aanpasbaar voor collega's?
Je bouwt zelfstandig modules, websites, cms from scratch?
Je hebt PHP in de vingers, bent bereidt je hier verder in te verdiepen én je hebt ook wat XHTML/CSS/XML in de vingers?
Naast PHP biedt javascript/AJAX je een kick?
Je hebt eigen ideeën, denkt graag mee met het project en je streeft naar perfectie?
SEO is geen geslachtsziekte?
Geen 9-to-5-mentaliteit (dus beetje flexibel ;))
Je bent niet alleen een krak in je vak maar je bent tevens iemand die vlot, sociaal én een flexibele (team)player is?

Herken je jezelf in het profiel hierboven en ben je op zoek naar een vaste job (contract onbepaalde duur) in een jong mediabedrijf in de omgeving van Antwerpen?

Stuur dan als de bliksem je CV (inclusief foto), verwachtingen (inhoudelijk als financieel) én motivatiebrief naar [email protected]

In ruil bieden we je een zéér toffe werksfeer in een gloednieuw bedrijf.
Uiteraard staat er ook een aantrekkelijk verloning voor je klaar op basis van jouw ervaring en prestaties.

Jouw profiel:

* PHP4 & 5 kennis, OOP
* AJAX
* X)HTML
* CSS
* MySQL
* W3C Standaarden
* Apache
* DNS
* Talenkennis: Nederlands en Engels
* Ongeziene motivatie en passie voor het web
* Vertrouwd in een Windows omgeving + Outlook


Pluspunten:

* Kennis van grafische pakketten als Photoshop, illustrator, etc.
* Gebruik van versioning systemen. CVS, SVN, ...
* Vertrouwd met IDE’s als Dreamweaver, Zend Studio
* Bekend met bestaande technologiën en applicaties

Cya soon @ T-Vgas

UnD3RD0G

Legacy Member
SEO is geen geslachtsziekte? :rofl:

way 2 go Matt ;)

ziet er heel intressant uit,
ze zoeken toevallig geen webIntegrator/Designer

+ wat is die hun website, ik vind niets op t-vgas of tvgas etc...
waar is da bedrijf gelegen? ( waar in buurt van antwerpen? Mechelen? )

Alsook loopt hier het profiel van integetor en progammeur/developper wat door elkaar.
niet altijd even makkelijk te vinden.

but good luck !

Venn

Legacy Member
T-Vgas is een nieuw bedrijf, je zal er nog niet veel over vinden op het internet.

Locatie is omgeving Antwerpen.

Het gaat hier inderdaad om verschillende skills, maar een goede kennis van PHP primeert.

Matti

Legacy Member
de nadruk ligt vooral op php-developmet maar al de rest is dus ook méér dan welkom als bijkomende skills :)

Bedrijfslocatie is nog niet zeker (momenteel aan het zoeken) maar zal dus in de buurt van ANtwerpen-Mechelen liggen.

dJeez

Legacy Member
Tsss, als dit eerder was gekomen dan had ik het misschien wel overwogen. Maar ik zit nu sowieso met een PHP project tot eind dit jaar bij de NMBS (gedetacheerd voor alle duidelijkheid :p).

Matti

Legacy Member
frenzal zei:
hoe groot is dit bedrijf?

in vierkante meters of in aantal werknemers?

We zijn volop aan het groeien dus nu met +/- 10 man en tegen eind dit jaar met +/-15-20

UnD3RD0G

Legacy Member
rofl, matti, met elke reply van u lig ik toe :rofl:

hoe groot is dit bedrijf?
in vierkante meters of in aantal werknemers?

:rofl::rofl:

:love:

Als ge webintegrators / designers zoekt, let me know :)

Lemon

Legacy Member
Spijtig dat ik al een super goeie job heb anders had ik direct hier op ingegaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan