Archief - Spelletjessite starten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wowie

Legacy Member
Hallo, ik ben op zoek naar mensen die samen met mij een online gamesite willen maken (zoals funnygames.nl). Ik zoek naar iemand die een layout & het systeem wilt ontwerpen & medewerkers met verschillende taken.
Als vrijwilliger.

Aarzel niet en laat me zo snel mogelijk iets horen via [email protected]

passero

Legacy Member
Berichten: 1
Als vrijwilliger

veel succes met een idoot te vinden ;)

wowie

Legacy Member
passero zei:
Berichten: 1
Als vrijwilliger

veel succes met een idoot te vinden ;)

Heb al iemand gevonden (en is GEEN idioot want ook ik verdien er niets aan en doe het enkel voor m'n plezier.)

P.S. U bent zelf een idioot. :D:sop:

CoBalT

Legacy Member
wowie zei:
Heb al iemand gevonden (en is GEEN idioot want ook ik verdien er niets aan en doe het enkel voor m'n plezier.)

P.S. U bent zelf een idioot. :D:sop:

en voor zover ik lees...
wat gadde gij zelf doen aan de site?
ge hebt iemand nodig die de layout + het systeem maakt. dus in feite wilt ge iemand anders et laten maken en zelf me de eer gaan ?

GL :D

wowie

Legacy Member
Ik programeer ook aan de site. En doe al het grafiche en management werk

passero

Legacy Member
wowie zei:
Heb al iemand gevonden (en is GEEN idioot want ook ik verdien er niets aan en doe het enkel voor m'n plezier.)

P.S. U bent zelf een idioot. :D:sop:

Kzal je anders eens mijn CV en enkele referenties doorgeven... Zien wie de idioot dan is.

Ik zou zeggen, laat maar iets weten als het lukt want ik vrees ervoor.

Als jij manager bent moet ik zeggen dat je op voorhand al gefaald hebt... Wat met marktonderzoek? Als je dit al deftig gedaan hebt zal je weten dat NIEMAND nog zit te wachten op een gamesite want zo zijn er al 13 in een dozijn.

Maar ja.. ik wens je veel succes met het uitwerken van een uniek idee want dat zal je zeer zeker nodig hebben...

Jerre Muesli

Legacy Member
Ach, zo aanvallend iedereen..

Als je geen hobby of vrienden hebt moet je toch IETS doen in je vrije tijd ? :D

wowie

Legacy Member
passero zei:
Kzal je anders eens mijn CV en enkele referenties doorgeven... Zien wie de idioot dan is.

Ik zou zeggen, laat maar iets weten als het lukt want ik vrees ervoor.

Als jij manager bent moet ik zeggen dat je op voorhand al gefaald hebt... Wat met marktonderzoek? Als je dit al deftig gedaan hebt zal je weten dat NIEMAND nog zit te wachten op een gamesite want zo zijn er al 13 in een dozijn.

Maar ja.. ik wens je veel succes met het uitwerken van een uniek idee want dat zal je zeer zeker nodig hebben...

Ik ben niet van plan om een gamesite te maken zoals alle anderen, maar een unieke gamesite. Zal verder nog niet veelverklappen, maar komt misschien in de loop van de week meer nieuws.

passero

Legacy Member
Laat me even de regels quoten...

Indien je iemand zoekt voor een script/site/design tegen betaling of een materiële beloning of een vacature wil plaatsen dan dien je gebruik te maken van de JOB-prefix

Laat me nu even u quoten...

Als vrijwilliger

shame on you

wowie

Legacy Member
Oei, sorry hoor, ben nieuw hier. Maar jij ben een mier*******r, weet je dat

Ponkie

Legacy Member
Wees eens vriendelijk voor elkaar


hier nog een leuk quoteje uit de regels voor jullie twee


# Geen beledigingen, scheldwoorden of pejoratief taalgebruik tegenover ander forumgebruikers. Kortom, flamen is hier niet welkom.

wowie

Legacy Member
Ok, sorry ik zal ermee ophouden. Vanaf nu reageer ik enkel nog op mensen die geintereseerd zijn.

CoBalT

Legacy Member
wowie zei:
Ok, sorry ik zal ermee ophouden. Vanaf nu reageer ik enkel nog op mensen die geintereseerd zijn.
dan denk ik niet dat je hier nog veel zal moete zoeke :lol:

design1

Legacy Member
al die grappigaards hier :) maar vraagje waarom wilje hetzelfde type site maken als een die al bestaat? :) Denk na en creeër iets nieuws (dus brainstormen die shit!). Heeft wss meer nut is mijn gedacht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan